When i was on za wackatione

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nu ska ni, och endast ni få se exclusive pictures from when i was in Kfc and the country kfc was in i don't remember the name, doesnt really matter

jag ser arg ut för att jag tänkte på hur fattiga vi var men sen blev jag glad för jag tänkte på hur fattiga vi var!

tror det var första dagen när våran ruttna husbil hade gått sönder så fick vi ringa nåt jävla bajs sen vänta vi i 5 timmar det var så jävla kul men roligare ifall det var Jew-lia and Annsy and me instead

woooow vi hade inte råd med att åka karusellerna så vi står framför dom

HÄR ÄR ETT BEVIS PÅ ATT VÅRAN HUSBIL GICK SÖNDER VI FICK SKJUTS AV NÅN KILLE SOM JOBBADE FÖR FÖRSÄKRING JAG KOMMER INTE IHÅG FALSCK ELLER VAD DET HETTE OCH MIN PAPPA KALLADE HONOM GAY

ETT till bevis han fick köra oss till ett hotell för våran bil var ju sönder, det var lite urban

hihii jag som bara är lite ego (a) FAJK

ted from how i met your mother

tja man! bäng jävel. FAAAAAAAJK

han trodde han var så jävla cool

i have no words, alltså det tar typ 3 timmar för att ladda upp 1 bild så SÄG TACK FÖR ATT JAG LÄGGER NER MIN dyrbara.... uh, never mind

nej snart cool bild



we niggers and our watermelon

okej part two kommer sen nu orkar jag faktsikt inte nåååå meeee

chejdåååååå







Kommentarer
Postat av: H

när kommer del två då ?

2010-09-06 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0