Nä nu JÄVLAR

Shululululu, NÅGON MÅSTE FÖR IN I HELVETE TA TAG I DET HÄR!!!!!!! vI HAR INTE BLOGGAT PÅ FLERA MÅNADER OCH JAG LÅTER SOM EN SWEDIE

Idag har jag och Anna lekt, fyfan assow... fyfan. Vi skulle baka pepparkakshus men jag försökte förklara till Anna redan från början att jag inte är en svenne och det är varken fyskiskt eller spykiskt möjligt för mig att gå igenom den procuduren.. but bitch wouldn't listen...  so we started och bara gjorde en massa delar utan att veta hur dom skulle vara och blablala sen så när vi skulle sätta ihop det så trodde anna att det skulle hålla med halal-glasyr?! Och jag bara neeeeeeeeeeeeej i skolan så använde vi smält socker men det funkade inte heller... och när vi skulle sätta ihop väggarna så sa Anna till mig "Håll i väggarna" så höll jag, sen sa hon "tryck hårdare" AND THAT'S JUST WHAT I DID, I JUST PRESSED HARDER JUST LIKE ANNA SAID AND IT'S HER FUDGING FAULT THAT IT BROKE okay?! IT WAS ALL YOUR FAULT ANNA YOU HEARD THAT?! Good. Damn Anna got angry and frustrated at me so she trew it all away hahahahahahahhahahahahahahahha

i tryed to warn you nigga i tryed.


om the over jew var där skulle allt gå bra och det skulle säkert bli tyngaste pepparkakshuset
but jaja jaja JAJA JAJA JAJA...........................

we miss jew

 in the honor of jew ill put this picture in
mmkaaay??

chejdå

// Tha M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0